måndag 14 juli 2014

Agility 5-6 Juli Piteå


Oj vad sämst jag är på att uppdatera bloggen!!

Den 5 Juli
Agilitylopp - 5 fel och en femte placering, som jag trodde vi fick på långhoppet men han tog tydligen inte där utan han missade ett kontaktfält vilket jag inte såg så det var ju tur att jag inte trodde att vi var felfria men wow vilken känsla vi hade!!

Hopplopp - Felfria, 2a med Pinne. Grymt nöjda och det trodde jag inte men wow vilken känsla vi hade i båda loppen!!

Den 6 Juli
Agilitylopp - 5 fel och en andra placering, vi rev första hindret vilket känns surt men ingen var felfri och med näst snabbaste tiden så kom vi tvåa.

Hopplopp - 10 fel, det var en väldigt svår bana med flera fällor men vi klarade dom men jag glömde banan och då oxå bytena så Gimli räddade oss som vanligt och vi diskade oss i alla fall inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar