lördag 23 juli 2011

Min snygga brorsa Bore

Skailos Bore

BIR & BIM (Min snygg bror blev BiM)

Dante softade mest på utställningen
Förra helgen var det utskällning här i Pite, så då var tydligen min yber snygga bror Bore här och tävlade. Han slog massa championer så nu är det inte länge kvar tills även han blir en champion.
Så i helgen fick han betyget Excellent, CK, BHKL 1, Cert, Cacib, BiM

Jag själv vill inte bli någon champion, jag trivs allt för bra med att sova i soffan för att börja sova i skogen med alla andra championer, för svampar växer ju där och jag vill minsann inte bli någon svamp!
Nospuss
/Bilbo

2 kommentarer:

  1. Han är snygg! Men det är ju du också!

    SvaraRadera
  2. Men jag vill iaf bli en svamp! Trivs bra i skogen, hellre där än i soffan. //Focus

    SvaraRadera