fredag 30 december 2011

Gimli busar i pulkbacken

Det är så roligt med all snö, man kan busa hur mycke som helst :-)
Den där pulkan tyckte jag var lite läskig först men när matten svishade ner för backen så kunde jag inte låta bli att springa efter för att se så den inte kidnappade MIN matte men det gick bra, sen så sprang jag och höll koll på R när han åkte.
Jag lyckades även få se en raket idag, den var färglad och sa BOFF men inte så spännande, jag orkade inte ens sluta kissa när jag såg och hörde den :P
Matten hälsar att jag brorsan B & syster J har skött oss exemplariskt nu när vi har provat att sova borta.
Nospussar//Gimli


Visst är jag söt med snö på nosen?

Här ska jag jaga ner R

Jag har respekt för pulkan den är lite oberäknelig

 

1 kommentar:

  1. vilken kul grej det där verkar att vara. Pulka har vi aldrig fått testa på men jaga spark går också bra. Himla rolig sak det med. Skönt att du inte brydde dig om raketterna. Själva sov vi i källaren och tittade på film gjorde matten.

    God fortsättning

    SvaraRadera