torsdag 6 december 2012

Stockholm hundmässa uppdatering

Jag fick nummer lappen i brevlådan för någon dag sedan, nummer 7, vilket innerbär att det är minst 7 andra junior pojkar att slåss mot om att få bli juniorvinnare ;) Man ska väll satsa på toppen?

Annars händer det inte speciellt mycket, försöker hitta kläder för utställningen, skottar snö, går lydnads kurs = tränar lite lydnad men eftersom min kropp protesterar rätt mycket just nu så blir det mest promenader och lek där hundarna kan vara lösa. Jag har i halva mitt liv haft whiplash efter 2 bilolyckor vilket innebär 14 av 28 år med värk i kroppen och även om jag varit bättre senaste åren så har jag ett enormt bakslag just nu, men utan hundarna och dottern så skulle jag inte ta mig upp ur sängen nu måste jag och det gör mig knappast sämre, så snart är jag på topp igen och kommer blogga om allt roligt vi brukar göra :)

Ja försten, har ni fått snö? Vi har fått snö, inte massor men SNÖ, vi älskar snö!! Snö=glädje(oftast)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar