onsdag 24 april 2013

Hundtränings teori kurs :)

Idag åkte vi på kurs i grannstaden igen, den här gången var det teori för hur man ska planera och få till så bra träning som möjligt. Jag fick en enorm energi-boost och blev så super taggad så nu vill jag träna  träna träna, tur de är tre så de får lite vila oxå ;)
Hoppas det håller i sig till i morgon och att min förkylning är bättre så jag har ork!
Snart är det dessutom snart en nog stor torr plätt på gräsmattan så man kan ställa ut slalompinnarna och börja träna lite agility!! 

Det vi gick igenom idag på planeringsutbildningen var om träningsdagbok och belöning och varför och när och hur man gör saker och ting, väldigt mycket som fick mig att tänka till så fick man fråga massor och få räta ut lite av sina funderingar och få ännu mer funderingar.
Men taggad som tusan nu så hoppas på fint väder imorgon för då ska det tränas :)

Ekmanhund i Luleå där är det riktigt bra och roliga kurser!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar