måndag 2 september 2013

Batman gör inbrott och Zeke utbrott, eller?

Zeke har det alltid varit mycket skutt i så att hoppa in och ut ur vardagsrummet där vi har kompostgallerdörrar är egentligen inget problem men han gör det bara om jag ber han hoppa över eller om han verkligen vill över, han gör det inte för att sno saker eller så som tur är då jag har hundgodis och hundträningsväskorna i vardagsrummet.

Men nyss när jag tränade Zeke i vardagsrummet så började Batman skrika för att han verkligen ville in och träna, jag tänkte han blir nog tyst om jag ignorerar han men nej han tog saken i egna tassar och klättrade in i vardagsrummet och rusade fram till pallen för att visa att "Jag vet minsann att man ska ha tassarna på den här".

När jag då tänker bära över Batman igen ja då tog Zeke och hoppade över in till köket igen,och nu när de kom in och jag sitter i vardagsrummet då kommer Zeke seglandes över kompostgallret och sätter sig brevid mig i soffan och säger "Skulle inte vi träna nu?".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar