måndag 28 april 2014

Rallylydnad Nybörjar klass tävling 3 -> Gimli

 I lördags var vi(Jag och Gimli) och tävlade rallylydnad och trots att jag var toknervös och förkyld så lyckades vi skrapa ihop 81 poäng och vi fick vårat tredje godkända resultat fick medalj, diplom och Gimli fick en godispåse som vi ska prova när vi ska träna fortsättningsskyltar.
Så nu har han en titel, och den biten är ny för mig, så extra spännande!
Men bara jag blir frisk så ska jag och Gimli lägga oss i hårdträning inför utställning, agility och rallylydnad Fortsättningsklass = en hel drös med skyltar att stoppa in i huvudet.

Även Batman ska få träna i mängder eftersom han kanske borde få starta rally i sommar och agility till hösten :)

Även mina vänner som var med Emma & Duffy, Eva-Liisa & Karkki, Josefin & Aiko fick godkända resultat i sina klasser så 4 av 4 godkända resultat skrapade lapphundsgänget ihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar