måndag 11 augusti 2014

Agility 2-3 Augusti Åbyn/Byske

Jag har ju totalt glömt att berätta hur det gick när jag och Gimli var och tävlade agility i Drängsmark.

4 lopp, första dagen var det två agilitylopp.
Lopp ett 10 fel och lopp två 5 fel, alla tre felen den dagen var pga rivningar av hopphinder.
På söndagen såg resultatet ut exakt likadant, dock var vi så nära på sista loppet att bli felfria, vi rev sista hopphindret :/ Riktigt surt MEN vi gjorde ett riktigt superlopp så jag är sjukt nöjd!
Hela helgen gjorde vi fyra grymma lopp och jag är riktigt nöjd, vi har tagit alla kontaktfält, de vägar och byten jag hade tänkt ut fixade vi och vi fick träna på både blindbyten och vi råkade oplanerat göra ett bakombyte på lördagen men vi fixade det :)

Så efter den helgen som kändes så super bra så anmälde vi oss till 3 till tävlingar sen är det nog bara en till i år vi kan åka på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar