fredag 9 september 2011

jag blir övergiven...matten väljer någon yngre istället för mig

Jag var tidig i morse med att pussa matten för att se om hon var kvar. Hon ska lämna mig för en annan hund, hon säger att hon snart är hemma igen men det tror jag inte alls på :/
Hon väljer bort mig för någon yngre! Typiskt människor att skippa det dom har för något som är "grönare på andra sidan". Så jag har försökt med allt, fjäska, jag stal två bullar hos morrmorr(en åt matte och en åt mig) jag har lovat att nästa aldrig mer smita ;)
Men hon ska åka nu snart, vi ska ut på en lek runda först men varför duger inte jag? :/ Hoppas på att lillasyster och hussen ger mig mycke gotta som tröst i alla fall.

Nospussar// Bilbo-övergiven

(Matten: Nej jag väljer så klart inte bort min stor prins, utan efter all väntan så ska jag flyga ner till gbg för att hämta upp lillprinsen, flyger hem redan i morgon)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar