söndag 2 oktober 2011

Dante - Agility kurs

Dante som tassar omkring här just nu. Jag fick låna lappmonstrenas matte för att åka på kurs.
Lilla lappmonstret fick titta på med min matte, fast dom mös mest med goda ben i bilen för det regnade massor men jag hade hur kul som helst och alla andra tycke att jag var tokbra.
Jag fick lovord som "en blivande agiliy stjärna" och "naturbegåvning".
Min matte tror att jag är en feg skit, jag är minsann jätte tuff och jag vågade allting och bråttom hade jag för jag vill få godis. Jag hoppas vi ska göra det där hoppiga mer gånger för jag tyckte det var SÅ värt det med tanke på hur mycke godis man får ;)
//Dante - snabb stabil & jätte bra

Torr foder fick Dante att bli nog ivrig så vågade inte köra med gotta godisar. Vi hade bra samarbete och kurs instruktörerna var hur bra som helst. Vi är jätte nöjda över dagen och sugna på mer träning för att i framtiden börja tävla :)
//Bilbo & Gimli matten

1 kommentar:

  1. jaha då är jag med :) vad tråkigtatt Bilbo inte låter blir dina blomgrupper:(

    SvaraRadera