fredag 9 mars 2012

Vi har glömt att berätta att vi ska åka utomlands!

Jag Gimli ska få följa matten och våra två+fyrbenta vänner utomland, nu funderar ni säkert vad tusan jag ska iväg på för solig semester, men då tänker ni fel fel fel eller så gör vi saker bakvänt!
Vi ska åka norrut, till Finland på rasspecial och det blir min första officiella utställning + den sista som valp.
Så om 3 veckor åker vi och så ska jag och mina kompisar visa upp oss, hoppas ingen skämmer ut oss genom att följa med och vara naken för bikini mitt i vintern i välpälsade Finland det kan bli pinsamt!
Matten säger att där är de inte lika brydda om att jag är lite liten utan de kanske kommer älska mig precis som ja är, precis som matten gör - fast hon beklagar sig ändå ibland över att jag är kort i rocken men jag är perfekt för att bära & sen får vi  se om jag blir en Medium eller Large agility hund ;P För hoppa det tränar jag på varje dag fast jag egentligen inte får för åldern, men jag är lite busig och hoppar över stängslet.
Nospussar
//Gimli 

5 kommentarer:

  1. Wow - vi lär nog aldrig komma utomlands... Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Åh så roligt! Tror du kommer att trivas bättre i Finland än på Kanarieöarna i vilket fall som helst!

    SvaraRadera
  3. hej! kul med lapphundar som läsare! :)

    ja, det är förbaskat tråkigt! undrar hur azi ska må av att var a stilla i kanske månader ... ! det är otroligt vad magkänslan kan göra :)

    SvaraRadera
  4. SV: Vad kul, då får vi följa varandras träning! :)

    SvaraRadera
  5. Vad kul! Vi ska hålla tummarna! :)

    SvaraRadera