onsdag 11 december 2013

rallyträning - även kallat genrepet

For till grannstaden för att få träna inomhus på hela banor, ihoptryckta trånga banor men vi snubblade inte över skyltar eller koner och värsta störningen med folk och hundar precis brevid och det gick ändå hyfsat.

Jag fick lära mig att Gimli behöver bli ordentligt uppvärmd med skyltar, lek och godis :) 

Men shit vad nervöst det börjar bli inför helgens tävlingar men får ta det med en nypa salt och försöka ha så roligt som möjligt och vi blir ju en erfarenhet rikare åtminstone.

Jag måste börja bli bättre på att ta med mig kameran och får den följa med ska den användas. 
Så trist med en blogg utan bilder och det blir så lite inlägg utan bilder...så ska försöka bli bättre på det, ska lägga upp ett inlägg från gårdagens snöbus(det tok snöade men idag är det plus grader så kanske borde fota när pojkarna leker bambi på isbanan som blev på baksidan) 

Någonting jag behöver tänka på inför tävlingen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar