torsdag 12 december 2013

trickträning

Jag är så grymt sugen på trick träning nu, skulle gärna vilja lära någon av mina att backa upp på typ en liten pall men hittar ingenstans hur man gör.
Jag har försökt lite med tasstarget men Batman förstod inte riktigt att det var bakbenet tror jag... så måste nog börja med något enklare med han först. Sånt med tassarna som highfive, vacker tass och vinka kör vi redan.

Gimli och pallen, då sa det swish så satt han fot = klossträningen sitter där den sitter ;) 
Någon med tips med olika trick åt mina pojkar?
Efter helgen ska jag börja trickträna massa med Gimli oxå för han kan som inga trick men dumt att göra sånt innan tävling, vi väntar alltså till efter helgen. 


Vi bakade pepparkakor idag, men vi hade ingen finsk lapphund så det blev en golden retriver istället, ja och några dinousarier, giraff och de vanliga juliga varianterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar