fredag 3 juni 2011

Älv doppning

Nej nej jag har inte hittat massa älvor som jag doppar i vatten utan... 
Igår kväll tog jag med matten på en längre kvälls promenad eftersom det var så fint väder, då hittade vi något som matten kallade ett perfekt badställe.
Väluppfostrad som jag är så stod jag bara och njöt i solen och kände hur det blåste i pälsen :) sen sa matten "varsågod" så då gick jag och blötte tassarna, provsmakade lite vatten och nästa gång matten sa "varsågod" så gick jag ut tills kopplet tog slut.

Jag tyckte det där var jätte kul så nu har matten lovat mig att vi(jag) ska bada någon dag :) Matten har även blivit jätte duktig på att hitta godis när vi är på promenader dock muttrar hon fortfarande om att jag inte kan bete mig när jag ser en hund, men man måste väll få hälsa på alla va? :)

Nospussar
//Bilbo bus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar