måndag 27 juni 2011

Present

Denna bok kom matten hem med från stan idag, hon sa att den är till mig. Så idag har vi hunnit prova lite saker och matten har börjat komma igång med lite nya påhitt. Jag tror att hon hade lite idétorka men det blev genast bättre av att hon fick aktivera sig själv en stund.

Så idag har jag fått träna på att spåra, jag har inte spårat så mycke så nu kör vi på från grunden för att jag ska få lära mig ordentligt, Matten förstår inte att jag kan men jag vill ha saken med en gång och tycker att matten ska hämta den åt mig ;)
Matten snackar även om att vi ska träna på att städa ikväll, booooring, eller om hon tar fram snabeldraken kan det bli kul för om man står över den så blåser den en i pälsen och ibland är den snäll och suger ut mina leksaker som hamnat under soffan av misstag.

Nospussar
//Bilbo

3 kommentarer:

  1. Oj, kul med nya idéer!
    Läste ikapp och ser att en stor kram är på sin plats att skicka till er alla! Så ledsamt!

    SvaraRadera
  2. Måste med fixa en fotboll :D Mycket lättare att lära in om de inte kan bita eller springa iväg med bollen :D

    Iaf kul att du är med :D

    SvaraRadera