söndag 5 juni 2011

tränat på fotbolls cup

Idag fick jag följa med matten hussen och lillasyster iväg och titta på fotboll, matten tycker att det äntligen har lossnat när vi har tränat så då fick jag följa :) Jag är ju ändå tyst och bryr mig varken om barn eller fotbollar och idag skällde jag bara någon gång åt någon hund men dom surrade ju med massa människor så jag ville lära känna lite nya fyrbentingar.

Jag är koncentrerad i liggposition

Lillasyster fick åka sele, jag brukar få ha på mig min själv inte får jag bli buren :/

Även när jag kör sitt(isto-stavning?) så kan jag ha ögonkontakt
Sen fick jag åka och bada, men usch man blev ju blöt så jag föredrar faktisk att bara svalka mig till magen men om matten hussen eller någon är med kanske jag kan fundera på att simma men torrbollarna snackade om att det var för kallt, jag tyckte att det svalkade jätte skönt så jag fick massa spring i benen efteråt.

Nospussar
//Bilbo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar