torsdag 25 oktober 2012

Zeke - Aiko






Detta är Zeke och hans kompis Aiko och Aikos matte Josefin. Som ni ser så är Zeke och Aiko väldigt olika i storleken och då tänker ni ålderskillnaden... det skiljer faktiskt bara 10 dagar men om det är Zeke som är liten eller Aiko som är stor vet vi inte riktigt, kan ju vara både och men när man ser dem så är min tanke att Aiko kommer vara färdig i kroppen tidigt och Zeke hör till de sena.
Men söta som socker är båda två och är två helt underbara valpar som jag tror kommer bli riktigt trevliga individer även som stora, och jag kommer visa fler gånger här i bloggen hur pojkarna fortsätter att utvecklas.
//Matten

6 kommentarer:

  1. Vad fina de är och lite extra fina tycker jag som de är bruna :) är ju helt såld i den här färgen.

    SvaraRadera
  2. Så underbart söta bägge pojkarna! Är faktiskt lite intresserad av just finnen framöver om kroppen inte riktigt orkar med ännu en stor och tung hund. Har en på mitt dagis, helt fantastisk hund! :)

    Hur går det för er med trickträningen? Jag uppdaterade lite kort häromdagen, ska göra ett utförligare inlägg i helgen. Mandie kan nu iaf stänga på kommando med det där med att greppa och dra (= noll föremålsintresse tyvärr!)för att öppna är dessto svårare!

    Trevlig helg till er!

    SvaraRadera
  3. Så vackra hundar, säger matte! Kuliga verkar dom, säger jag. :)
    Kul att du tittat in hos mej och mina katter. :D

    SvaraRadera
  4. Nu vill matten ha en brun valp säger hon. Fast det får hon inte när hon knappt kan sköta sig själv med vänsterhanden!

    SvaraRadera
  5. Ni borde ju vara med i våran busbildstävling ju!
    Jättesöta "knortar"!

    SvaraRadera
  6. De är så fina! Väldigt vackra i färgen!

    SvaraRadera