fredag 6 februari 2015

Planen för 2015

Eftersom jag ska ha barn i vår så kommer det inte bli så mycket fokus på att tävla under 2015 men däremot har jag tänkt ha det som träningsår och försöka få tävla massor under nästa år.
De målen jag har för i år är....

GIMLI
- Ta sista pinnen i agilityklass1
- Starta avanceradklass i rally
- Inplanerade parningar

BATMAN
- Starta agility och hoppklass (om han går igenom röntgen)
- Få Fortsättningsklass titeln i rally
- Ska hd & ed röntgas och ögonlysas

ZEKE
- Träna rally, kanske få till en start
- Ska hd & ed röntgas och ögonlysas

TEDDY
- Starta agility och hoppklass

DANTE
- Träna rally, kanske få till en start
- Ska nog på obligatorisk hjärtkontroll under sommaren.. 


Som ni ser är det inte så mycket men jag vet inte ens om jag kommer få till de här målen men hoppas få till mycket träning, lite lättare med barnvakt för att träna än för att tävla när tävlingar ligger många gånger en bit bort och det är svårt att veta när bebisen behöver mat och inte och det är inte så många som vill kliva upp super tidigt sina lediga helger för att sköta barn och se agility (och om det är dåligt väder behöver vi inte ens prata om..)
Sen finns det ju en chans på att det även blir tillökning med en fyrbent men det är ett stort OM och när och hur och vi får se vad det blir av det!!



1 kommentar:

  1. Har du inte kvar Bilbo? brukar läsa din blogg emellanåt och det var längesen jag hörde nåt om honom, men jag kan ha missat det också.

    SvaraRadera