tisdag 10 februari 2015

resultatet har kommit slk ÖN 2014

Idag fick vi äntligen ta del av Lapphundsklubbens Övre Norras(Slk/Ön) distrikts tävlingsresultat för 2014!Tyvärr är vi inte så många som är med och tävla så jag längtar faktiskt mer till Lapphundsklubbens tävlingsresultat för 2014.
Men för varje år blir vi några fler som tävlar vilket är riktigt roligt!

Gimli
- 2a i Hoppklass 1
- 2a i Agilityklass 1
- 1a i Hoppklass 2
- 2a i Rallylydnad fortsättningsklass

Batman
- 1a i Rallylydnad Nybörjarklass


Det är lite typiskt mig och Gimli när vi tävlar att vi hamnar på andra plats så är inte förvånad, och eftersom det är "bara" ettan som får någonting så är det riktigt roligt att både Gimli och Batman får vara med och synas :)
Jag vet ju dessutom att vi inte har presterat vårat bäst pga mig :(  När inte matte orkar springa på pga graviditeten eller inte får i sig mat så musklerna darrar efter några meter då får man ta det med en nypa salt och vi har sagt att 2016 då är det vårat tävlings år.

Jag är supernöjd över vad vi har presterat för jag är ingen jätte tävlingsmänniska och våran fokus ligger alltid i att ha roligt och en bra känsla så det är ju bara bonus att det dessutom har gått så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar