lördag 2 juli 2011

Vaaarmt

Det har varit såå varmt senaste tiden, +30 grader inomhus så jag igår kväll flämtade jag bara ja låg ner, blev faktiskt svalare ute efter regnet så jag ville sova ute men det fick jag inte för dummatten :/
Hon köpte en ny bok åt mig igår, ska visa den någon dag, vi börjar ha en hel massa hundböcker nu :)
Fick även ett nytt koppel, läder koppel som luktar underbart gott och hon köpte en osaltad köttbit som jag ska ha när jag hårdtränar och en ny spårlina har hon lovat mig.
Nu blir jag snart odrägligt bortskämd och då ska jag kräva en egen säng(människosäng!!)
Eftersom det är bättre väder(svalare + mulet) så ska jag kanske få följa matten på fotboll idag, håller tassarna för det, för där är det MASSOR med folk som säger att jag är söööt + massa barn som vill gosa med mig :)

Nospussar
//Bilbo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar