måndag 20 februari 2012

Gimli - agility miljö träning

Myser i mattens famn
Igår var jag på agility tävlingar, matten tyckte att jag skulle få miljöträna kring agility, ridhus, hästar och hästpoop. Jag är alltid lugn, blev lite skällig tydligen när mina nya kompisar var där men jag orkar inte skälla åt okändingar så matten tyckte den biten var bra, jag skällde inte inne och jag var mest bara söt.
Fick även gå ner på själva "banan" och känna på underlaget, fokuseringsträna på matten trotts allting runt omkring och så tjuvåt jag lite häst poop.
Matten säger att hon lärde sig massor av att bara titta på och hon är jätte taggad att vi ska börja agility träna, hon säger att om ett år kanske vi kan börja tävla, men hon vill känna sig redo men vi är ju ett tight team så vi ska nog lyckas plocka en pinne eller två i framtiden ;)
Nospussar
//Gimli - jag kanske är liten för åldern men söt för två

3 kommentarer:

  1. Klart du kommer att plocka en massa pinnar. Söt som attan är du oxå!

    SvaraRadera
  2. ni ska plocka massor med pinnar i framtiden :) sikta mot universum

    SvaraRadera
  3. Visst är det inspirerande även att bara titta! :)

    SvaraRadera