söndag 12 februari 2012

Trött i tassarna efter lapphundsträff

Idag tog matten med mig på äventyr, när vi kom fram fick jag träffa 7 nya kompisar och deras hussar/mattar och sen har vi sprungit på isen och bland träden och lekt, busat och lekt och även pussats och morrat lite :)
Vi har viftat på svansen så fort vi har hunnit, även blev blev det långhopp i djupsnön, pinnrace och högen på Ulle, vi retades även med Lelle och försökte springa ur bild så fort han ville fota oss.
Jag är attans trött men matten är hyper stolt och hon älskar mig hur mycke som helst, hon säger att hon blir kär i mig varenda gång hon ser mig på ett nytt kort.
Jag har inte skällt, inte slitit i kopplet, kom när hon ropade, käkade massa godisar, busade med alla fyrbentingar, juckade inte och ville gäärna bli kliad av nya människor. (Matten säger att människorna har jag träffat för fleeera månader sedan men deras fyrbentingar var nya, i alla fall de flesta)
Mattens kamera är paj så inga bilder i detta inlägg men hon ska få bilder men de har inte kommit, så ni får se någon annan dag.

Nospussar
//Gimli

1 kommentar:

  1. Halloj. Syns vi på goldenklubbens inoffare??
    Jag har anmält Kanaya så jag hoppas vi kommer oss iväg. Ha det gott/
    Veronica & Vovvarna

    SvaraRadera