måndag 27 februari 2012

Hundböcker

Nu har jag fotat alla mina hundböcker, så tänkte jag att ni läsare får säga vad ni vill ha för böcker recenserade så sitter jag inte och recenserar massa böcker som ändå ingen är sugen på att läsa. Om ni inte ser vad det står får ni hojta, så svarar jag som en kommentar på detta inlägg ifall det skulle vara flera som undrar.
Det saknas några böcker som är utlånade.. och kommer inte ihåg exakt vilka det är så det får bli ett senare inlägg när de kommit hem igen. 



5 kommentarer:

  1. Du skulle kanske gjort bilderna klickbara så det syns lite bättre, iaf första och sista bilden är vissa böcker svåra att se.. Men jag har önskemål om fleera böcker ;)
    Kontaktskontraktet, hur lär jag hunden att.., skjut inte hunden, med sikte på 10an.. och typ alla dina aktiveringsböcker ;P

    SvaraRadera
  2. Gud vad många hundböcker du har. Själv äger jag rugaas boken som jag tycker är mycket bra. Med sikte på har jag inte läst än men svartbergarna är bra tränare vet jag :) hur får jag hunden att... har jag bara snabb kollat i. Ceasar boken har jag inte läst klart. Kontaktkontraktet har jag läst och den är super. Älskar den boken. Den förklarar så bra. Vi skulle ha igång en studiecirkel efter den men den kom aldrig igång vilket är synd. Vilken av alla dina böcker tycker du är bäst? Recensera den tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Wow vilken samling. Agilityaction och klick och trick låter som intressanta böcker. Eller...väldigt många låter intressanta.

    SvaraRadera
  4. Äntligen någon som är lika tokig som mig ;)

    SvaraRadera