lördag 26 maj 2012

Gimli har loppis tränat

Idag tog matten med mig för att köpa andra människors skräp, det var MASSOR med folk där och några hundar oxå, men jag var inte så brydd utan gick mest och höll koll på matten.
Hon köpte mer mjukis djur som vi kan leka med, det gillade jag :)
När matten blev för ofukuserad på mig så börjde jag gå fot näära och jag satt mig ner brevid henne så fort hon stannade, som att jag fick uppmärksamhet då för det har vi bara tränat hemma inne och aldrig ute nu körde vi där de var trångt bland hundar och människor så hon blev STOLT!
Matten säger att nästa gång ska hon ta betalt av alla som vill gosa med mig, vuxna och barn var som tokiga i mig och jag var så snäll och ingen trodde att jag inte ens var vuxen eftersom jag var så lugn och stabil så nu vill nog nästan alla köpa en lapphund,rätt bra reklam hoppas jag får betalt av lapphundsklubben ;)
Jag & Matten, Matten & jag. Vi är ett starkt team!
Nospussar
//Gimli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar