onsdag 9 maj 2012

Jag(Bilbo) provar syrrans säng

Det var riktigt mysigt och när hon inte ska sova i den ska jag nog ta den, det är ju nästan som att sova i bur men utan tak, jag gillar egentligen att sova under saker så jag får ha tak men så här mjukt och med egen kudde och roliga leksaker det kan man ju inte tacka nej till!!
Nospussar//Bilbo

Titta var jag är....

Jag hoppade upp på bordet, och sen ner i sängen,plättlätt!!

Prov låg tvärsöver men det var lite trångt(jag har minsann sett syrran göra så)
Längst efter var bäst,  med kudde :)

5 kommentarer:

  1. påhittig liten buse:-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha.. Ja det såg onekligen väldigt mysigt ut.. storbäbisen ;-)

    SvaraRadera
  3. Supermysigt! Det finns nog flera som gärna skulle krypa ner och gosa med dig där.

    SvaraRadera
  4. SV: Du kan skriva ut skyltarna själv härifrån :) Kram!

    http://www.sbk.nu/upload/04_Tavla/Rallylydnad/Skyltar/Rallylydn_Skylt_Nyb-kl.pdf

    SvaraRadera
  5. SV: Precis, mina är inplastade! :) Jag har gjort egna hållare i tjock ståltråd.. men skulle rekommendera att köpa hållare, har letat själv men inte hittat något bra och billigt..

    SvaraRadera