onsdag 23 maj 2012

sommaren = agility

I juni är det agility kurs för mig och matten, vi har fastnat lite på slalominlärningen så jag hoppas matten får hjälp där :)
Vi tror det kommer bli en jätte kul och givande helg!! (tur vi hittade en helg kurs när hussen är borta mycke på vardagar och då kan ingen se efter Syrran)
Men ännu några veckor kvar, sen får vi träna på agility i sommar för varken jag (Gimli) eller brorsan Bilbo verkar ha päls för utställningar sommar, vi fäller både två (börjar bli varmt så vi behöver klä av oss en hel del)
Vad har ni för sommar planer?
Nospussar
//Gimli

5 kommentarer:

  1. Ska du gå på Hundvis så finns det ju bågar till slalomet som verkligen hjälper hunden att hitta rätt väg genom pinnarna och få in ett bra flyt :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror att jag och matten har lite olika syn på vad vi ska göra i sommar. Matten tycker att jag ska träna på det som vi får lära oss på valpkursen och jag vill egentligen bara träffa andra roliga kompisar och leka :-)
    Hoppas din matte kommer på hur hon ska göra med de däringa pinnarna ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag ska också gå agility i sommar, den sjätte Juni börjar vi nybörjarkurs hos Hundvis. Sen blir det nog nån utställning i sommar oxå.

    SvaraRadera
  4. Jag vet faktiskt inte vad det är för storlek men är du intresserad kan jag mäta! :)

    SvaraRadera
  5. Vad kul att börja med agility:D man blir lätt fast;)

    SvaraRadera