torsdag 14 april 2016

Agilityklass 19 Mars Pite

Jag har totalt glömt att skriva senaste tiden, men jag lovar att det kommer bli bättring!
Den 19 Mars körde vi 4 agilitylopp.

1A Gimli blev 2a med 5 fel på ett hopp hinder, jag fick en blackout ute på banan så jag är glad att vi ens kom i mål. Tid 35.59sek [Referenstid 43sek]

1B Gimlis första disk, andra hindret var däcket som han krashade in i och sen var jag för orolig för att fortsätta, han visade sig sen vara helt okey men det kändes som helt rätt beslut ändå, även om det var surt. Däcket gick inte alls att dela på som det skulle så det var tur ingen hund han göra illa sig.

1C Batman blev 3 med fem fel, på någonting jag inte ens minns nu.
Tid 31.76 sek [Referenstid 38 sek]


1D Batman 3a igen, men den här gången med pinne, sjukt nöjd med denna runda där saker och ting fungerade jätte bra. Tid 29.72 sek [Referenstid 39 sek]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar