fredag 22 januari 2016

Allergi föreläsning på Evidensia

Jag har varit på allergiföreläsning på Evidensia, det var jätte intressant.
Inte att jag har någon hund med allergi men det kan ju hända och när man nu i förebyggande vet symtom, hur man kan behandla och hur hunden kan må och inte må så har jag lite mer kött på benen att inse i tidigt skede om det skulle vara det.

Man fick lyssna på en föreläsning av en kompetent person, fika, en goodiebag och eftersom vi hade -30 grader så fick alla låna motorvärmare så att bilarna skulle starta. Super gulligt med tanke på att det var gratis, hur ofta "får" man någonting gratis annars lixom ;)

Så om ni får möjlighet så lyssna på liknande föreläsningar, man lär sig en hel del speciellt om modet på foder osv..... Jag hoppas de kommer ha fler föreläsningar, super taggad på det.
Känner mig just nu som en svamp som vill lära mig mer om allting inom hunderiet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar