måndag 7 november 2011

Gimli tandlös

Hade lagt in en bild på mig om jag fick fota själv men det får jag ju såklart iNTE :/ Men jag håller på att bli en stor kille för jag har tappat två framtänder(det som hos barn heter 6års tänder) Så här i familjen får vi tände för fullt.
Jag har fått mycke träning i helgen, träna på att vara själv i bilen och liknande, det är inte alls svårt för jag somnar direkt jag får lägga mig i bilen. Det är så mysigt.
Däremot min bror han surras det om att ges munkorg för han biter sönder syrrans saker...han har stora problem med att skilja på mitt och ditt.
Jag har fått massa nya kompisar oxå i helgen, Polka och Wimsa tyckte jag var bäst, Pirak och jag fick nämligen inte busa så han hängde mest med sin brorsa.
Nospussar
//Gimli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar