måndag 7 november 2011

Vi har fått en Award :)

Vi har fått en Award av Olga & hennes matte.
I och med det skulle jag svara på några frågor...

1. När ingen ser mig eller hör mig är jag antingen i duschen, på toa eller i bilen. (Annars & ofta även då så har jag sällskap av någon två eller fyrbent)
2. Jag går aldrig hemifrån utan att antingen ha med mig minst en hund eller fröken J.
3. Min blogg heter som den gör för att Bilbo som liten hade vitsvanstipp.
4. Om jag vågade skulle jag våga tävla och träna mer hund...
5. Om tio år kommer jag ha minst ett till barn och en till hund. Hoppas även ha hunnit meritera mina pojkar på något sätt & jag vill även ha målat om sovrummet till grått.

Ska även ge denna award vidare men vet inte vilka som läser min blogg eftersom det är dåligt med kommentarer, så ni kan få den men kommentera gärna sen här så jag får gå och läsa. (Olga & Kamelerna har redan fått vet jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar