onsdag 28 oktober 2015

[Batman] vi bara fortsätter att mata på

Däcket: Fungerar riktigt bra nu, har inte provat med ett delbart men hoppas det ska fungera på tävling...

Slalom: Går riktigt bra och han vet verkligen vad han ska göra och hur, ibland blir han lite för ivrig och hoppar en pinne men det händer mer och mer sällan.

A hindret: han vet vad jag vill men det är svårt för han att hinna bromsa men han försöker sätta tassarna rätt i farten så det kanske blir något liknande running contacts i alla fall, vi får se...

Vipp: Vi vippar för fullt i fart och när det smäller så får han frikommando och rusa efter bollen.

Vi har även tränat lite mer svängar och handling, han lyssnar rätt bra och jag tycker det går riktigt bra nu så länge jag har själv har en tydlig plan i huvudet om vad och hur vi ska göra. När jag funderar/tappar fokus så kan det bli lite tokigt. Jag längtar efter att få tävla samtidigt som jag är så sjukt nervös, för jag vet inte riktigt var vi står och jag vet inte om vi är redo... och mina nerver som jag hade jobbat bort med alla tävlingar är tillbaka :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar