måndag 11 april 2011

Canvasbur?

Matten har bestämt att jag(Bilbo) ska få en typ Canvasbur men hon hittar ingen på djuraffärerna här i stan så nu letar hon vidare, någon som vet någon bra sida på internet? Eller någon bra bur?
Jag ska tydligen få ha buren på utställningarna i sommar, för igår så fick jag prova att ha med Freddies stora bur - stor åt han precis för liten åt mig + att han har bitit sönder dragkedjan så den går inte att stänga.
Själv så tycker jag så klart inte att jag behöver någon bur på utställningarna för jag kan springa lös och busa med alla istället, då slipper ju matten att jag bara vill busa.

Nospussar
//Bilbo

1 kommentar:

  1. En kompis till mig beställde en canvasbur från Dogman via Granngården, stabil bur med ordentlig stomme som inte ramlar ihop för minsta lilla :P viks ihop och blir som en väska när den inte används.

    SvaraRadera