söndag 24 april 2011

trädgårdsmästare är ett roligt jobb

Freddie

Dante "stå" tränar

Bilbo "stannar" tränar

Bilbo gör trädgårdsarbete


 
Idag har vi haft fullt upp som vanligt. Först drog vi ut på en lydnads runda, sen fick vi busa av oss och springa lösa men det var inte så roligt utan vi tjatade till oss lite mer träning(ingen träning inget godis)
Efter det när vi kom "hem" igen så blev det trädgårdsarbete för min(Bilbos) del, ja ni ser ju på bilderna där jag både är skottkärre chaffis och pinnrensare, jag har även sprungit runt och letat kattbajs och vattnat allting :)

Det är även en resa inbokad för på fredag, då ska matten, morrmorr Freddie & Dante åka upp till Happis och springa i affärer, mig lyckas inte matten lura med.

Nospussar
//Bilbo trädgårdsmästare

1 kommentar:

  1. Hej! Jo, jag är väldigt duktig i allt! Men jag frågade matten om det där med kategorier. Hon har aldrig orkat ta tag i det på min blogg , hrmpf, men hon säger att hon tror att ni menar det som kallas etiketter på blogspot. I så fall lägger man till det efter varje nytt inlägg. Längst ner. Ha en fin kväll nu!

    SvaraRadera