söndag 17 april 2011

Lydnadstävlings söndag

Idag har jag (Freddie) och matten varit iväg och tittat på lydnadstävlingar på klubben, där träffade matte människokompisar och jag en heeel massa hundar, både lydiga och ickelydiga.
Jag skötte mig fast jag blev liiite sur på Casper, han tror att jag är en löptik och jag vill inte bli parad av en 40 kilos GIGANTISK hane.
Matten surrar nu en hel del om Kiltti och valpar, jag måste visserligen erkänna att hon är den snällaste lapphunden som jag har träffat men inte en till i detta hus, då ska jag börja protestera för dom är ASJOBBIGA!!
Kul om man skulle få en till bror som ska bita en i ryggen eller svansen :/ 
Nu ska jag gå och gömma mig i mattens säng, men lägger in lite bilder åt er.
Nospussar
//Freddie


Figge (Pomeranian)

Kiltti (Finsk lapphund)

Grus (Finsk lapphund)

Casper (Alaskan malamute)

Mánnu (Lapsk vallhund)



Jag, fast hemma när jag gömmer mig för Bilbo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar