fredag 8 april 2011

träning och skönhetstävling/utskällning

Idag ska vi tydligen iväg med matten och träna hundmöten.
Vad ska ni göra i helgen?

Jag (Bilbo) får tokfnatt när jag ser en hund och skäller allt vad jag kan och sliter i kopplet så matten har satt mig i hårdträning och hon påstår att nu sköter jag mig bättre i alla fall på de vanliga vägarna som vi brukar träna på men så fort jag går med en kompis eller på en ny väg så får jag tokfnatt igen och glömmer allt. Jag skyller på alla dessa tonårspojks hormoner ;)
På söndag är det dags för mig igen att springa i utställningsringen och jag ska då skälla ut alla som vanligt, sen får vi se om jag vill vinna eller inte, jag vill inte alltid visa hur snygg jag är utan jag försöker vara ödmjuk och låter även andra vinna annars vill ju ingen tävla mot mig ;)

Jag (Freddie) får träna på hundmöten under lös gående för jag har enligt matten fått öron sen jag blev kastrerad, men jag vet ju att jag inte får komma till så jag har slutat intressera mig för flickor. Men matten tycker i alla fall att jag har blivit jätte rolig att träna *stolt*


Nospussar
//Freddie & Bilbo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar