söndag 5 augusti 2012

cavalier - kennel träff

Två stycken fröknar på J, de undersökte hur cykeln fungerade.
Naken Gimli försöker skaffa sig nya kompisar

Fröken J och hennes favorit hund som hon döpte till Dante

Gimli springer och jagar i värmen.
Även om jag inte har en cavalier så får jag alltid följa med min mamma och Dante på deras kennelträff, och det är lika trevligt varje år.
Dantes uppfödare har en dotter som är lite yngre än fröken J så de inspekterade mest varandra, Dante uppvaktade den söta ruby tiken Honey och Gimli försökte komma på hur man skulle busa när man inte får dra varandra i svansen för då blir dom sura.
Men vi satt ihop hanar och tikar som inte känner varandra och det var inga gruff och det tyckte jag var extra kul för det var ju ändå en löptik där även om hon inte fick umgås i hagen med övriga.
Som vanligt grillades det hamburgare sen blev det tårta och fika :)
Tack Annika för att även jag + mina hundar räknas in :)
//Matten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar