måndag 13 augusti 2012

snart kommer #3

Inom en snar framtid ska jag(Gimli) och matten + morrmorr åka och hämta min lillebror som då är 8 veckor,det blir en bror av samma sort som mig och brorsan och han ska tydligen få följa mig på träningar och vara hejar klack när jag börjar tävla. Vad kul med en till brorsa, som att jag ska lära han allt jag kan och det lär bli mycke bus ;)
Matten har inte bestämt något namn ännu men det får ni nog veta när han kommit hem och blivit lite mer fotad.
//Gimli

4 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt med en till. Lycka till med nya valpen!

    SvaraRadera
  2. Oj vad skoj, ser fram emot valpbilder:-)

    SvaraRadera
  3. åh vad kul. Jag har gått och blivit allergisk mot hund. Och nu är vilma omplacerad hos sin uppfödare(tur vi hade), gick helt enkelt inte. fast jag åt piller. Blev väl för mycket med pollen och djur och annat.Stor sorg för mig.
    Så kul att följa dig och dina pojkar och flickans framfart;)
    Ps. tips om en bra hundblogg (el från början Lchf blogg) hon skriver otroligt inspirerande om vad hon gör med sin hund och hon är helt fantastisk med hunden.( http://svorskan.se/ )
    //Lena

    SvaraRadera