fredag 17 augusti 2012

Matten har beslutsångest..

Nästa helg åker matten och morrmorr 100 mil enkelväg för att hämta valpar (tydligen blev det 3 valpar som ska hämtas..men alla ska inte bo här)  men matten har inte bestämt sig om jag Gimli ska få följa med. Jag är ju så snäll och ett himla bra ressällskap när jag ligger och sover i bilen.
Men då blir de lite låsta om de eventuellt ska på Zoo, shoppa eller liknande(om det är varmt) för på hemresan går ju inte sånt alls så det skulle bli på resan söder ut..
Förslag på hur hon ska göra? När hon hämtade mig så åkte vi bil-buss-flyg-bil och jag sa inte ens pip eller kissade ner mig en enda gång. Men hon vet inte hur det är att färdas med bil så långt!
Så snälla hjälp matten med era kloka ord :)
//Gimli(och matten)

3 kommentarer:

  1. Oj, så långt...orkar du verkllgen åka så långt, Gimli..?

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du ska slippa åka om du inte ÄLSKAR bilåkning såklart.De har säkert med sig en trevlig present till dig när de kommer hem med den lilla valpen. Då är ju du utvilad och orkar leka mycket:-)

    SvaraRadera
  3. Vi skrev ett långt inlägg igår om hur du skulle göra ju men det verkar inte ha kommit med. SNÄLLA..ta bort ordverifieringen då blir det mycket lättare att kommentera din fina blogg:-)

    SvaraRadera