onsdag 25 maj 2011

Dag 4 - Din fösta hund

Freddie är min första hund, kanske därför han inte riktigt är som andra kineser, han älskar vintern lika bra som sommaren, han älskar andra hundar(dock sedan han blivit påhoppad så vill han inte hälsa i koppel så jag släpper alltid lös han) De människor han verkligen tycker om dem avgudar han!! Men sedan lillasyster kom in i bilden så går andra oxå bra så länge han får uppmärksamhet.
Han AVSKYR när andra hundar ska vara i ansiktet på han, när andra hundar inte accepterar att han är äldst då juckar han dom på höften sen är det bra, men om den andra hunden fortfarande håller på så juckar han dom på huvudet och sen brukar han få vara i fred :)
Precis som andra kineser så kan man inte tvinga han till någonting, man måste samarbeta.
Han är min lilla älskling, min gosiga grin gubbe som har stöttat mig genom svåra tider, så sambon får faktiskt flytta sig lite så Freddie ryms brevid mig i sängen ;P

//Matten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar