söndag 29 maj 2011

Dag 7 - Hundsport

Jag vill prova allt ;) Utställningar började jag med ifjol, dock blir jag så nervös så det märks på Bilbo så han får bättre resultat när min kompis Jonna ställer han :P Men jag ska jobba på nerverna och träna han mer på allmänlydnaden så vi blir mer sammansvetsade.

Blodspår provade vi på tidigt i våras så vi har en älgklöv och blod i frysen så det blir det mer av bara det blir bättre väder. Vi har små provat några agility hinder så även detta ska vi träna mer på i sommar.
Bilbo älskar att lära sig trick så vi lär in nya hela tiden så man får se om det kan bli något även av det i framtiden :)

Känns så onödigt att mina nerver/blyghet förstör så mycke av vissa träningar och framtida tävlingar :/ Så jag hoppas jag blir modig när jag blir stor ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar