fredag 20 maj 2011

Orättvis dag :/

Idag så fick först lillasyster påhälsningar av sin kompis Johanna, hon hade även med sig present(En bok & TummenMugg) jag fick minsann ingenting :/ Johannas matte har massa hundar och några av dem var så klart med så då fick jag inte vara med utan matten tyckte att Dante skulle få leka med sina kompisar..
Johanna & Lillasyster(Julia)

Men däremot så när jag kom hem så fick jag främmande av min halvbror Ailo och hans lilla kompis Nilo, jag och Nilo busade massa men då blev Ailo lite sur så mobbade dom mig lite så blev jag arg och "bråkade" lite med brorsan så då fick jag lägga mig i buren en stund, "time-out" som matten kallade det.
Dock blir jag lite sur när alla vill leka och vara med min bror så jag måste alltid skrika och buffa för att dom ska se mig och det tycker inte matten om.

Däremot så har matten samlat lite energi så sen tog vi en träningsrunda och matten var stolt över mig, nästan lika stolt som när vi hade Bertil tittande igår.
Äntligen fick jag, bara jag massa tid men det fick jag sen ångra för sen tog matten ut brorsan Freddie på lååång promenad så han fick springa i skogen för hon snacka om att jag behöver lite vila för att orka med Utskällningarna som är i helgen.
Som om jag skulle anstränga mig när jag inte ens vinner något gott, för rosetterna är rätt smaklösa :/

Så om ni ska till Pite på dubbeln i helgen så komförbi och säg hej.
Nospussar
//Bilbo - livet är orättvist ibland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar