fredag 15 juli 2011

Dante här

Nu är det jag Dante som gästskriver, min familj bestämde sig för att åka bort och jag fick inte följa med för de skulle titta på massa vilda farliga djur och då varken får jag eller vill följa med.
Men istället verkar jag ha hamnat på uppfostringsanstalt, här får man inte jaga katter, igelkottar, leka med saker som ligger spridda på golvet(Julias) det finns en puss gräns med den där Julia, jag får inte skälla på andra hundar och absolut inte slita i kopplet. BOOORING!!

Och i helgen måste jag på utskällning och titta på tråååk agility, hoppas på en hamburgare till lunch för det vet jag att Bilbo har fått när han var med sin matte på äventyr en gång. Ingen söt Cavalier flicka som vill komma och pussas lite så jag får lite kul?
Nospussar till alla söta flickor
//Dante the man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar