lördag 2 juli 2011

Matten är irriterad

Matten här, måste bara skriva och berätta om en olustig händelse som hände igår.
Var på fotbollsmatch, satt i gräset när det komme en grupp vuxna + 1 hund, hund ägaren ställer sig 20 cm ifrån mig så hunden dyker ner i min handväska.. hon tog bort hunden 3 gånger från min väska.
Utan att ens be mig om ursäkt.
Senare sitter jag med ryggen mot dom, då börjar hunden klättra på min rygg, vilket kändes väldigt olustigt och inte heller denna gång fick jag en ursäkt.

Blir så irriterad över hur dålig koll man har på sin koll och att man inte ens försöker be om ursäkt till folk, jag vet att dessa personer inte var från sverige, men norska är ju inte så svårt för oss att förstå så jag förstår inte problemet.
Jag fick även peta en av dom i benet som ställde sig precis framför mig så jag såg inget annat än 2 håriga ben, han bad i alla fall om ursäkt för sitt beteende!.

Usch, vissa ska inte ha hund!!!
//Matten som muttrar fortfarande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar