lördag 30 juli 2011

Spårträning

Idag fick jag äntligen komma ut och spåra igen, matten la först ett prov spår eftersom jag bara blodspårat en gång tidigare, och jag är rätt noggrann när jag letar men slutet gick riktigt bra och sen fick hade vi dragkamp om klöven hela vägen tillbaka till bilen.
Sen försvann matten igen och gjorde ett nytt spår, detta var också ett kort spår(50meter men det kändes jääätte kort) bara för att jag ska få in känslan och jobba på grunderna ordentligt.
Och det var hur lätt som helst så nästa gång hoppas jag att jag får en utmaning.
Klöven var inte så jätte rolig utan jag ville spåra mer istället så matten funderar nu på hur hon ska  göra klöven roligare, den var kanske inte nog upptinad men hon vet ju inte riktigt..hon kan ju inte spåra som jag kan ;)
Nospussar
//Spår Bilbo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar