fredag 29 juli 2011

Matten har fått nya idéer...

Matten läser så mycke och varje gång får hon nya idéer som hon ska prova på mig.
Så nu blev allting ännu strängare för nu är det kört sa hon, nu får både hon och jag skärpa oss så vi tar oss framåt i livet. Matten var i alla fall jätte nöjd av resultatet igår så nu ska vi fortsätta nöta in det i båda våra hjärnor så det sitter ändå in i märgen, den där märgen vill jag äta upp men icket.

Thundershirt: Är någonting hon har läst om, hon läste även att man kan prova med en linda som man lindar på ett visst sätt så ska det ha ungefär samma funktion, så det tycker hon vi ska se om vi lyckas med, det kanske är någonting för mig som är lätt stressad i många situationer.

Tellington Touch Therapy: Det ska tydligen vara jäääätte skönt!!Massage, kan det bli bättre?

Någon som provat dessa grejer? Ska jag låta hon använda mig som försökskanin eller ska jag smita?

Nospussar
//Bilbo

2 kommentarer:

  1. TTouch har jag kört på hästar, mycket uppskattat av dem och kan tänka mig att det är lika för hundar :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul med en ny besökare. Vad söt du är, du påminner lite om Smilla(http://lapptussen.blogg.se/) !
    När det gäller ttouch så föreslår jag att du tittar in hos Rudi, (http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com/)
    han har provat och tyckte om det. Fast det var ett tag sedan han skrev om det, i juni tror jag, så du får kanske bläddra runt i hans blogg lite. Ha en härlig helg nu och vi ses kanske fler gånger ! Nospuss på dig !

    SvaraRadera