torsdag 21 juli 2011

Matten har lovat lovat

I helgen ska jag få träna lydnad & agility + trick, så idag har matten hackat gotta åt mig :) Hon har även lovat att hon ska försöka fota lite så att ni får se när vi tränar.
Hon säger att vi har massor att göra, jag behöver få mycke träning + allt som ska göras inför flytten, som att jag längtar efter en egen trädgård. Men hon tisslar mycke även om en lillebror men matten har liten mage och jag har inte hört någon bebis där inne så jag misstänker att den har svans :)

Nospussar
//Prins Bilbo bus

3 kommentarer:

  1. Bebis eller valpis? Låter väldigt roligt!

    SvaraRadera
  2. Blir jättespännande med kort på er träning :D

    Ska det bli en till vovve :D ????? Nu blir jag nyfike :D

    SvaraRadera
  3. Åh, ska du får en lillebror? Så spännande!

    SvaraRadera