onsdag 27 juli 2011

Jag har hälsat på massa kompisar

Idag fick jag åka bil och åka bil och sen ännu mer bil,tillslut så hamnade vi hos Jonna och hon äger massor av mina kompisar, lilla yrvädret Figge, min flickvän Kiltti, hennes pappa Grus & Mánnu som bara ville tävla om vem som är störst bäst och vackrast.
Matten är rätt nöjd med att jag inte är någon bråkstake, jag smet inte ut ur bilen fast jag visste att jag var bland massa kompisar och att jag faktiskt inte skällde speciellt mycke.
Det fanns massa mini hundar där, matten sa att det var valpar och dom luktade jätte konstigt men deras sura mamma var bara arg på mig så tillslut gick jag till grannarna och ville leka med deras bur-hund istället men den var inlåst, snacka om typiskt :/
Sen åt jag upp mattens godis som hämnd för att hon inte hade med något till mig, då åkte vi hem :/

Nospussar
//Bilbo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar