torsdag 26 januari 2012

Behöver tips

Jag har två hundar som inte är så intresserade av att leka med mig, inte med leksaker iaf och det skulle vara en fördel om de ville det, fröken J har lyckas få Bilbo till att bli lite intresserad av att ha dragkamp så de fungerar med han - vill bara få tag i såna där roliga lurviga kampleksaker. 
Vill gärna ha tips på sätt och leksaker som mina vovvar kanske skulle gilla som belöning,jag känner mig lite låst och det är det som är det egentliga problemet!
/Matten

3 kommentarer:

  1. Boll med rep på som man slår i backen och sen kastar brukar snabbt tända den tråkigaste ! kostar ca 20 kr...

    SvaraRadera
  2. Knyt ihop en strumpa, det brukar funka om det är en intressant lukt osv...

    SvaraRadera
  3. Den roliga bläckfisken är inköpt på en hundutställning i Växjö i höstas! :)

    SvaraRadera