fredag 20 januari 2012

nya äventyr

Idag så var vi på nytt ställe, eller inte nytt för Bilbo men för mig!! Vi springa av oss först en vända men rå vurpade brorsan TVÅ gånger(han är inte stabil på tassarna den killen) sen så tyckte matten att han verkade lite ovillig till att springa så han fick slappa under nästa spring runda.
Jag tror mest att han blivit gammal och lat så han ides inte för han ville knappt spring fast jag naffsade och skrek han i öronen, däremot om man hoppar och sliter i hans värdefulla svans då kan man få han till att jaga en i ungefär tre sekunder. TRÅKMÅNS!!!
Sen så vägrade han vara med på bild med mig men detta ställde jag upp på sen var jag tvungen springa iväg och se om jag kunde hitta någonting häftigt, det är ju som snö överallt så man hittar typ ingenting annat än snö.
Matten har anmält mig till min första utskällning(utställning) så nu ska jag tydligen petas på och man ska stå stilla och springa snyggt, vet inte om jag har lust med det, men då kan jag ju alltid hoppa undan, studdsa och ligga bara för att vara lite tvärtemot, får se vad matten mutar mig med.
Nospussar
//Gimli

2 kommentarer:

  1. Lycka till på utställningen, Gimli! Du är såååå snygg!

    SvaraRadera
  2. Spännande med din första utställning.
    Här har vi också massor med snö!

    SvaraRadera